جهت افزایش فشار خون در آلت-دارویی گیاهی جهت بزرگ شدن آلت،بزرگ كردن آلت به روش سنتی

ساخت وبلاگ

قرص ویگرکس پلاس اصل- جنسی

قيمت: 1,400,000 ریال

ويگرگس پلاس يك مكمل گياهي كاملاً طبيعي ميباشد كه جهت افزايش سايز ( طولي و قطري ) و حجم كلي آل ت تنـ.اسلي مردانه در كنار افزايش ضريب سلامتي جن سي ، قدرت و سختي نعوظ ، افزايش زمان نزديكي و جلوگيري از انـ.زال زود هنگام و … مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين مكمل از گياهان متنوعي از فرهنگ ها و تمدن هاي شهير سراسر جهان براي افزودن به حجم بافت هاي تهييج پذير ، اسفنجي و خون پذير آل ت تنـ.اسلي (Erectile Tissues) بهره گرفته شده است.
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلـ.ت تـناسـ.لـی در حالت نعـ.وظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شـ.ق پذیری هر چه بیشتر آلـ.ت تنـاسـ.لی در هنگام تحـ.ریـ.ک جن.س.ی (Bigger Harder Erection) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از ۶ سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و … را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

در صورت خرید ۴ عددی این محصول علاوه بر چهار کرم کینگ سایز ،۱۰درصدتخفیف اشانتیون دریافت خواهید نمود.
طريقه مصرف VigRXPlus :
روش مصرف نسبت به فيزيولوژي بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمايلات شخصي وي تغيير مي يابد. در حالت كلي مصرف دو عدد قرص ويگركس پلاس در روز ترجبحاً همراه با غذا (يك يا دو قرص ويگركس پلاس هنگام صبحانه و يك يا دو عدد ديگر هنگام شام) شرايط معمول استفاده از اين مكمل است. شايان ذكر است كه مصرف بيش از چهار قرص ويگركس پلاس در روز به غير از موارد خاص و به دستور پزشك متخصص توصيه نميگردد. در بالا اثرات استفاده از اين مكمل تا نه ماه شرح داده شد ، ليكن جهت دستيابي به اثراتي نظير افزايش سايز و درازا ، مصرف حداقل دو بسته و يا بيشتر به شكل متوالي ضروري است.

در صورت خرید ۴ عددی این محصول علاوه بر چهار کرم کینگ سایز ،۱۰درصدتخفیف اشانتیون دریافت خواهید نمود.
برخی از ویژگیها
1) بزرگ وكلفت كردن دائمي سايز آل ت تناسـ.لي محصول جدید آمریکا
2) تسلط بر زمان ، قدرت و كيفيت نزديكي جن سي
3) بهبود وضعيت جن سي فرد
4) جلوگيري از انـ.زال زود هنگام و افزايش زمان مقـ.اربت
5)در صورتی که شما ساکن استان تهران باشید محصول در عرض ۲ ساعت به دستتان میرسد و برای شهرستان ها ارسال با پست پیشتاز به صورت رایگان در عرض ۲ یا ۳ روز کاری به دستتان خواهد رسید

 

KIM...
ما را در سایت KIM دنبال می کنید

برچسب : جهت افزایش فشار خون در آلت,دارویی گیاهی جهت بزرگ شدن آلت,بزرگ كردن آلت به روش سنتی, نویسنده : jamal masi بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1392 ساعت: 16:49