كرم بزرگ كننده و حجم دهنده آلت تناسلی مردان - حجیم و كلفت كننده آلت-خرید دارویی برای افزایش طول آلت

ساخت وبلاگ

افزایش دهنده حجم منی و میزان پرتاب منی در هنگام انزال کرم شارک پاور

کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)
قیمت: 35000 تومان
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.سی و نارضایتی شریک ج.ن.سی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم کینگ سایز یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.
کرم کینگ سایز محصول جدید کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین محصولات در جهت رفع مشکلات ج.ن.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. روش مصرف کرم کینگ سایز : ابتدا آ.ل.ت تنا-سلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آ.ل.ت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی ماساژ دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.
کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)
روشهای خرید این محصول: واریز وجه به حساب (خرید نقدی): كه در اینصورت هزینه ارسال رایگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاری به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز به حساب10% تخفیف با ارسال رایگان 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب 15% تخفیف با ارسال رایگان 3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 20% تخفیف با ارسال رایگان
برخی از ویژگیها
1) افزودن به درازا،ضخامت و سختی آل.ت تناسـ.لی در حالت نعـ.وظ به صورت دائمی  
2) افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر بیشتر آل ت تناسلی در هنگام تحریک ج.ن س.بیشتر  
3) تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی  
4) افزایش گردش خون در در اندام تنا-سلی که بهبود وضعیت ج.ن.سی فرد را به همراه دارد  
5) افزایش قدرت ا.و.ر.گ.ا.سم یا اوج لذت ج.ن.سی

جدیدترین کرم ساخته شده کارخانه اینورما نسل جدید لارگو معروف به كینگ سایز محبوب ترین و قدرتمندترین محصول جهت درمان مشكلات جـ.نسی آقایان. كرم king size یكی از محبوب ترین و قدرتمندترین محصولاتی است كه جهت درمان مشكلات جنـ.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.
این كرم موضعی مزایای زیر را دارا میباشد :
افزایش اندازه عضو تناسـ.لی
تسلط نسبی بر مدت زمان نزدیكی
افزایش گردش خون موضعی
افزایش نعـ.وظ (شق پذیری) و افزایش نسبی میل جنـ.سی و...

 


كرم کینگ سایز: بـــ.ـزرگ كننده و طویل كننده عضو تناسـ.لی آقایان با ایجاد تاخیر در نعـ.وظ حجم كرم کینگ 40 میلی می باشد و ساخت كشور آلمان است. كرم کینگ سایز دارای شماره سریال و هولوگرام مخصوص شركت سازنده و تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد.
توصیه : حدقل هر 12 ساعت یكبار استفاده شود. برای دریافت بهترین نتیجه و تكمیل طول درمان توصیه می شود حداقل سه تیوپ از این كرم (هر 12 ساعت یكبار) استفاده شود .

در نسل جدید لارگو یا همان کینگ سایز بر روی رفع مشکل زود انزا لی توجه ویژه ای شده است و بعد از استفاده از کرم کینگ سایز دیگر نیازی به مصرف هیچ اسپری یا قرص دیر انزا لی نمیباشد. نکته بسیار مهم در مصرف این محصولات این است که حتما قبل از نزدیکی نباید اثری از کرم روی سطح آلـ.ت باشد این مورد در تمام کرم ها و اسپری ها صدق میکند. برای این منظور قبل از نزدیکی باید آلـ.ت را با صابون که بهتر است صابون تمساح بزرگ کننده و ضد عفونی کننده آلـ.ت میباشد، شسته شود.( این صابون در همین فروشگاه موجود است) گزارشات اثبات شده و مشاهدات از تاثیر فوق العاده بهتر و بیشتر این محصول نسبت به محصولات قدیم و مشابه خبر میدهد. افزایش سایز در حدود 8 تا 12 سانتیمتر حجمی از اهداف تولید این محصول به شمار میرود که در غالب مشتری ها اتفاق افتاده است .

KIM...
ما را در سایت KIM دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jamal masi بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1392 ساعت: 16:49